6 Red Flag, რომელიც სასტუმროში დარჩენამდე უნდა გაითვალისწინოთ

მოგზაურობის დაგეგმვის დროს, დიდი ყურადღებით ვარჩევთ ხოლმე სასტუმროსა თუ ბინას, რადგან ჩვენი დროებითი საცხოვრებელი, რამდენიმე კრიტერიუმს უნდა აკმაყოფილებდეს, სულ მინიმუმ უნდა: 1. იყოს კომფორტული 2. ფინანსურად ხელმისაწვდომი 3. ახლოს ღირშესანიშნაობებთან 4. უსაფრთხო უბანში

არჩევის დროს, მომხმარებლის მიმოხილვას აუცილებლად ვკითხულობთ, თუმცა არსებობს კიდევ რამდენიმე დეტალი, რომლებსაც შეიძლება ყურადღება არ მიაქციოთ, ჩვენ კი აქ იმისთვის ვართ, ის მთავარი RED FLAG-ები გაგაცნოთ, რომელთა არსებობის შემთხვევაში, ამა თუ იმ სასტუმროში განთავსება არ ღირს:

მიაქციეთ ყურადღება, როგორ პასუხობენ სასტუმროს მენეჯერები შეფასებებს

12 Innovative Hotel Social Media Post Ideas and Strategies 2023

booking.com – ზე, ან Google-ის აპლიკაციაში თუ სასტუმროს მენეჯერები უარყოფით შეფასებებს (Review) უარყოფითად ან აგრესიულად პასუხობენ, იქ დარჩენისგან თავი შეიკავეთ.

უმჯობესია სასტუმროს არ ჰქონდეს მინიჭებული 8.3 ვარსკვლავზე დაბალი შეფასება

“These Mean Bedbugs”: People Reveal 30 Red Flags In Hotels That All Travelers Should Know

ეს ჩვენი მოგონილი არაა, ამას ერთ-ერთ ბლოგზე Booking.com-ის ყოფილი თანამშრომელი წერს, რომელიც ყველა მოგზაურს რეკომენდაციას უწევს, რომ უმჯობესია ისეთ სასტუმროში განთავსდეთ, რომელსაც შეფასება 8.3 ვარსკვლავი, ან უფრო მეტი აქვს.

მიაქციეთ ყურადღება დადებითი შეფასებების თარიღს

“These Mean Bedbugs”: People Reveal 30 Red Flags In Hotels That All Travelers Should Know

თუ გსურთ იმის გაგება, რამდენად კმაყოფილია მომხმარებელი, ამაში ძველი შეფასებები ნამდვილად ვერ დაგეხმარებათ. შეფასების თარიღი ისეთივე მნიშვნელოვანია, როგორც თავად შეფასება. სასტუმროს შეიძლება ჰქონდეს იდეალური მიმოხილვები, თუმცა თუ ისინი მინიმუმ ექვსი თვის წინაა დაწერილი, დიდი შანსია, სხვა რეალობა დაგხვდეთ. მაშინაც კი, თუ სასტუმროს აქვს მაღალი რეიტინგი, თუ უახლესი მიმოხილვები უარყოფითია, იქ დარჩენისგან თავი უნდა შეიკავოთ.

გადაამოწმეთ სასტუმროს ლოკაცია Google Earth-ზე

The website and Google disagree

ძალიან ხშირად, სასტუმროს აღწერილობაში ვკითხულობთ, თუ როგორი ხედი ექნება ამა თუ იმ ნომერს, რა ღირშესანიშნაობებთან არის სასტუმრო ახლოს და ა.შ თუმცა ხშირად, ამას ცხადია, ტურისტების მოსაზიდად აკეთებენ. თქვენ კი, იმედების გაცრუების თავიდან ასაცილებლად, შეგიძლიათ სასტუმროს ლოკაცია Google Earth-ზე გადაამოწმოთ, იქ უფრო თვალნათლივ ნახავთ, რამდენად რეალურია სასტუმროს ესა თუ ის დაპირება.

თუ თანხა არარეალურად დაბალი მოგეჩვენათ

The price just doesn’t seem to fit

დიახ, ესეიგი არ მოგეჩვენათ. ამისთვის მარტივი ხერხი არსებობს: გადაამოწმეთ უახლოესი, ან მსგავსი შეფასების სასტუმროების ფასები, თუ ერთმანეთისგან მკაფიოდ განსხვავდება, ესე იგი რაღაცაშია საქმე. ეს შეიძლება იყოს: სასტუმროში ან მის მიმდებარედ არსებული სარემონტო სამუშაოები, თხელი კედლები, უგემური საუზმე, ცუდი მომსახურება, ან კიდევ რაიმე სახის სხვა დისკომფორტი, რომლის გამოც, სასტუმროს დროებით ფასი აქვს დაკლებული.

შეამოწმეთ არის თუ არა სასტუმროში ლოგინის ბაღლინჯო

Guide to Checking For Bed Bugs in Hotels - Active Pest Control - Pest  Control and Exterminator Services

ამ ნაწილზე ყურადღებას ტყუილად არ ვამახვილებთ, ძალიან ხშირია სასტუმროებში ლოგინის ბაღლინჯოების შემოსევა, ან შეუმჩნევლად მათი ყოფნა, რაც საბოლოოდ ყოველთვის, სხეულზე წვრილი ნაკბენებით დასრულებულა. ამ (და არა მხოლოდ ამ) დისკომფორტის თავიდან ასაცილებლად და RED FLAG-ის გამოსავლენად, შეგიძლიათ ეწვიოთ www.bedbugreports.com-ს, ჩაწეროთ თქვენ მიერ არჩეული სასტუმრო და ნახოთ, რამდენად “მასპინძლობს” ის, ამ არასასურველ არსებას

მოგზაურობის დაგეგმვა რო ავიაბილეთით უნდა დაიწყოთ კი იცით, სადაც უნდა შეიძინოთ – ეგეც, როგორ სასტუმროებში არ უნდა დარჩეთ, უკვე გაეცანით და ახლა ისღა შეგვიძლია, მშვიდობიანი მგზავრობა და დასვენება გისურვოთ 🙂

მსგავსი პოსტები